Auteur Topic: Robert - beheerder van RC Foampies  (gelezen 584 keer)

Robert

• Administrator
  • Newbie
    • Bekijk profiel
    • RC Foampies
Robert - beheerder van RC Foampies
« Gepost op: november 04, 2018, 12:22:36 pm »
Ik zal de bal zelf even aftrappen. Ik ben Robert, 38 jaar en kom uit het midden des lands.
Vliegen doe ik al een geruime 28 jaar.

Sinds een aantal jaren ook redelijk actief met het indoor vliegen bezig gegaan. Mijn eerste indoor was een 3D Battix Diablo. Het bouwplan hiervan is te vinden op: http://www.foampies.nl/downloads/3dBatix%20DIABLO%203D.zip
Echter was de eerste veel te zwaar gebouwd, vloog buiten best wel aardig, maar binnen was het net een baksteen. Al gaande weg leerde ik een andere bouwtechniek kennen en merkte ik dat hoe lichter je bouwde, hoe strakker het vloog.

Aangezien ik een echte buiten vlieger ben, was het na een paar weken wel weer over en een heel jaar buiten gevlogen te hebben, begon de 'ellende' in de winter van voorafaan. Hoe werkte het ook al weer? Wat was ook alweer de beste bouw techniek, wat had ik er ook alweer allemaal voor nodig? Hellup!

Welnu, omdat ik geloof dat ik zeker niet de enige ben op dit vlak, heb ik dit jaar de website www.foampies.nl gestart en hoop ik dat dit forum er aan toe gaat bijdragen dat de website steeds meer gevuld kan gaan worden met jullie ideeen en ervaringen.

Hier zie je mij vliegen in de kleedkamer, omdat het in de hal te druk was haha.

« Laatst bewerkt op: november 05, 2018, 12:07:41 am door Robert »

anything